søndag den 4. januar 2015

At have venner?

Hej, jeg vil skrive om at have venner, da jeg føler, at det er et emne, hvor jeg tit bliver misforstået.

Der er mange der tror, at jeg ikke interesserer mig for at være social og have venner. Der er mange der tror, at jeg ikke gider feste og gå i byen som de andre unge på min alder - men der tager de fejl. Faktisk interesserer jeg mig ligeså meget for venskab som de fleste andre unge, jeg har bare brug for flere pauser end de andre. Jeg kan godt lide at have venner, jeg kan godt lide at snakke med mine venner, men jeg vil gerne, hvis jeg kan slappe af en gang i mellem - jeg behøver altså ikke, at være sammen med dem hele tiden. 

Jeg kan lide at være alene, og jeg ved ikke hvorfor. Sådan har det bare altid været, og selvom jeg måske rigtig godt kan lide at være alene, må I ikke få det indtryk, at jeg ikke vil være sammen med andre mennesker. Jeg vil gerne, men jeg har brug for pauser. 

Jeg er meget konfliktsky, og jeg har ikke lyst til at blive uvenner med folk. Det er måske derfor jeg ikke opsøger nye mennesker. Jeg er blevet bedre til at være sammen med andre de sidste 2-3 år, men jeg kan sagtens nå at blive endnu bedre.

Det her indlæg blev lidt kort, men jeg skriver igen når jeg lige føler for det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar