lørdag den 24. januar 2015

Jeg er bare så glad!

Jeg er næsten nødt til at dele det her med jer.

Hvis I har læst indlæggene i min blog, vil I sikkert også huske, at jeg skrev om at være bange for sygdomme i et af dem. Nu skal jeg fortælle jer om, hvorfor jeg er så glad. 

Det er fordi, at tilfældigt en dag, jeg var i skole - og selvfølgelig var helt vild bange som altid, fik jeg en SMS fra min mor, hvori der stod noget i retning af; "jeg har været til lægen, og vi snakkede om dig. Lægen siger, at der slet ikke er noget at frygte" Jubiii, tænker jeg bare! Det er længe siden jeg sidst har været så glad - eller misforstå mig nu ikke, jeg er faktisk for det meste glad, men altså, det her var seriøst dejligt. Nu må vi ikke håbe, at jeg begynder at frygte noget andet, ligesom jeg plejer. Jeg er dog fast besluttet på at holde det ude. Det var en tanke skubbet væk - jeg kan faktisk slet ikke komme i tanke om noget, der plager mig i øjeblikket .. jo, ikke udover småproblemer med skolens internet, så vi har ikke været i stand til at lave uddannelsesplan, hvilket vi snart skal have gjort. Det er sikkert en eller anden hacker der synes det er pisseskægt at ødelægge det hele for andre. Nå, men ikke mere om det, for det skulle jo være et positivt indlæg.

Og så har min far fødselsdag idag, og jeg ønsker ham stort tillykke med de 44 år.

Det blev mit hidtil korteste indlæg. Jeg skriver også snart nogle indlæg, hvor jeg også får billeder på, så det ikke bliver så kedeligt, så bare vent. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar